Curs de Presto

Inscripcions
Inscripci贸 tancada
Dates i horaris
Tipus
En l铆nia
Durada
50 hores
Lloc
En l铆nia

Objectius

Realitzar els seus pressupostos, quadres de preus i catàlegs amb Presto, imprimir documents necessaris per al projecte: pressupost i mesuraments, quadres de preus descomposts, resum de pressupost, etc. Introduir en Presto les diferents certificacions de l'obra i imprimir en qualsevol moment la certificació que es precisi i modificar els informes que presenta el programa per a adaptar-los a les necessitats de cada usuari, tant en format com en contingut.

Destinataris

Presto està dirigit a simplificar la normalització, reutilització i l'intercanvi d'informació entre els diversos components de l'edificació.

Programa

1.1 Introducció


1.2 Gestió d'arxius


1.3 El pressupost de l'obra en Prest 2017


1.4 Afegir conceptes al pressupost


1.5 Elements associats a un concepte


1.6 Crear pressupostos utilitzant quadres de preus


1.7 Afegir mesuraments al pressupost

 

1.8 Imprimir


1.9 Operacions sobre el pressupost


1.10 Intercanvi d'informació amb altres programes


1.11 Certificacions d'obra


1.12 Introducció a la modificació d'informes

Impartit per

Tutor en línia

Drets d'inscripci贸

Preu col路legiats (en l铆nia): 300 鈧
Preu precol路legiats (en l铆nia): 300 鈧

Formes i terminis de pagament dels cursos

 

 L’import del cursos es podrà fer efectiu de les següents formes:

  • Targeta de crèdit o dèbit (directament des de l’aplicació o presencialment a la seu del Col·legi)
  • Carta de pagament amb codi de barres generat des de l’aplicació que permet realitzar el pagament a través de la Linea Oberta de CaixabankNow o a qualsevol dels seus caixers automàtics (una vegada es faci efectiu el pagament es confirmarà la inscripció mitjançant correu electrònic).

Observacions

Aquest curs és permanent. La formació permanent permet realitzar un curs en el moment que l'interessat detecti la necessitat de forma pràcticament immediata, permetent certa autonomia, ja que no cal cenyir-se a dates prefixades d'inici i finalització.

 

En aquest sentit, un cop formalitzats els drets d'inscripció l'interessat rebrà un correu electrònic en un termini màxim de 48 h (laborables) amb usuari i contrasenya perquè pugui accedir al curs.

 

Per qualsevol dubte o aclariment podeu contactar amb Departament de Formació (formacio@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20)

 

Anul·lacions

 

Les anul·lacions d’inscripcions als cursos s’hauran de comunicar al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat  o Tel. 93 496 14 20).

 

Les anul·lacions comunicades dins dels 5 últims dies abans de l’inici del curs, o una vegada iniciat el curs, comportaran la pèrdua del 100 % de l'import del curs. 

 

El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat dels cursos programats. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar el curs si considera insuficient el nombre d’inscrits. En cas que el Col·legi anul·li el curs es retornarà l’import sencer del curs.

 

Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.

Disponibles tots els nivells d’aprenentatge del Marc Comú Europeu.

 

Requisits tècnics

 

Un ordinador o qualsevol dispositiu mòbil amb una connexió a Internet i equipat amb:

- Sistema operatiu: Windows 7 o superior o Mac OS x10.4 o superior.

- Connexió a internet de 512 Kbits/s o més ports de red: TCP 80, 443

- Navegador: Edge 20 o superior, Firefox 50 o superior. Chrome 50 o superior. Internet Explorer 11 + Flash Player 25 o superior. Safari 9 o superior + Flash Player 25 o superior

- Targeta de so.

- Accessoris: auriculars i micròfon.

- Sistema operatiu mòbil: Android 4 o superior, iPod OS 8.0 o superior, iPhone OS 8.0 o superior. iPad OS 8.0 o superior. IOS 8.0 o superior.

This site is registered on wpml.org as a development site.