Noves tarifes elèctriques a partir de l’1 de juny – Circular 3/2020

Inscripcions
Inscripció tancada
Dates i horaris
19 de maig de 2021
De 10 a 13 h.
Tipus
Presencial i videostreaming
Durada
3 hores
Lloc
Sala d'actes del Col·legi
Consell de Cent, 365
08009
BARCELONA
EBCN TV

Programa

10 h. Benvinguda i presentació 

 

10.10 h. Circular 3/2020

    - Aspectes generals

    - Canvis respecte tarifes actuals

    - Nous peatges

 

Tipus de client (RD1110/2007)

    - Tipus de clients en funció de les potencies contractades i tarifes associades a aquests tipus de clients

 

12.30 h. Torn de preguntes

 

13 h. Finalització de l'acte. 

 

Impartit per

Jordi Autonell, Marketing Manager. Metering and Measuring Division de Circutor, S.A.

 

Presentació i moderació a càrrec d'Albert Basté, President de la Comissió d'Energia d'ENGINYERS BCN.

Observacions

Per a l'assistència a aquesta conferència, els col·legiats teniu a la vostra disposició tiquets d’aparcament gratuït per una durada de 2 hores que se us entregaran a la recepció de la seu col·legial. Només caldrà que us identifiqueu amb el vostre nom i cognoms i que presenteu el tiquet d'aparcament. Aquests tiquets són vàlids per: 

 

- Aparcaments Saba (C/Pau Claris 110, 08007 BARCELONA) Com arribar-hi

 

 
En el cas de seguir l'activitat per videostreaming, abans de l’inici de l’activitat, si teniu qualsevol incidència de connexió podeu contactar amb els nostres tècnics i us podran atendre. Truca al 934961420 o envia un correu a incidencia.tic@ebcn.cat.

 

Si no podeu assistir us agrairem que anul·leu la vostra inscripció a partir d’aquest enllaç o ho comuniqueu al Departament de Formació (formacio@ebcn.cat o Tel. 93 496 14 20)

 

El Col·legi es reserva el dret de modificar horaris, dates, continguts i/o professorat de les conferències programades. També es reserva el dret d’anul·lar o ajornar la conferència si considera insuficient el nombre d’inscrits.

 

Les places són limitades i s’assignen per ordre d’inscripció.

 

Els espais d’ENGINYERS BCN compleixen amb tots els requisits establerts en el seu pla de contingència que inclouen les mesures de prevenció ambientals, organitzatives, així com de caràcter col·lectiu i individual, I que estableixen l´aforament de la sala d´actes en un màxim de 22 persones així com 5 i 8 persones a l’Aula 2 i Aula 1 respectivament sense perjudici dels  possibles canvis normatius posteriors que s’hagueren d’aplicar.

This site is registered on wpml.org as a development site.